If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
колегата иска да го слага на ТС а на БОКСЕР спортен "кюнец" много ли ще пърпори ? За дълъг път ще дразни но ще звучи добре на къси растояния ми се струва
Nasko_77 е прав.
Колега, не се излагай караш Алфа Ромео а не голф, че да правиш тунинг или каквито и там промени пък и боксера си звучи добре.
е съвсем друго си е да ти изреве едно боксерче особенно ако има и филтърче -- звука не бих казал че е дразнещ - напротив направо си мърка
Звукът си е красота наистина. Ако искаш да ти е по-шумничко обаче не е задължително да слагаш спортно гърне - направо махай последното гърне и слагай тръба - пърпори си по същия начин, а и ще ти излезе към 60 лв. по-малко. Но пък също е и вярно, че по едно време почва да ти се струва, че повече реве, отколкото върви ... поне при мене е така.
я да питам и аз,че на моя боксер гърнето(крайното)наистина е за смяна,малко е поръждясало и има малко дупчици и звучи доста неприятно малко като дизел ако просто махна катализатора и сложа една нераждавейка и му сменя крайното гърне с обикновенно кухо няма ли да се отпуши малко и да звучи по добре
я да питам и аз,че на моя боксер гърнето(крайното)наистина е за смяна,малко е поръждясало и има малко дупчици и звучи доста неприятно малко като дизел ако просто махна катализатора и сложа една нераждавейка и му сменя крайното гърне с обикновенно кухо няма ли да се отпуши малко и да звучи по добре
Че какво ти пречи катализатора? Ако не е запушен не го пипай, че идат други времена и да не съжаляваш после.
Comment